REKLAMA
Znaleziono 4748 wyników
Łódź: Bliski koniec remontu peronu Łódź Marysin. PKP inwestuje też w 5 nowych przystankówartykuł
Pokaż artykuł
Łódź: Bliski koniec remontu peronu Łódź Marysin. PKP inwestuje też w 5 nowych przystanków
Przystanek Łódź Marysin zyskał nowe wiaty, ławki oraz wyświetlacze, perony zostały dostosowane tak,...
Most w Pilchowicach wpisany do rejestru zabytków. Decyzja jest już prawomocnaartykuł
Pokaż artykuł
Most w Pilchowicach wpisany do rejestru zabytków. Decyzja jest już prawomocna
Sławny już most kolejowy w Pilchowicach na Dolnym Śląsku jest już prawnie chroniony. W sierpniu obie...
Otwarto oferty na modernizację linii kolejowej Legnica – Jerzmanice Zdrójartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto oferty na modernizację linii kolejowej Legnica – Jerzmanice Zdrój
Coraz bliżej rozpoczęcia prac modernizacyjnych linii kolejowej Legnica – Jerzmanice Zdrój. Przedsięwzięcie zostało wpisane do rządowego programu Kolej Plus i będzie realizowane wspólnie z samorządem województwa dolnośląskiego. Inwestorem są PKP Polskie Linie Kolejowe.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Wydatki inwestycyjne CPK do 2032 r. Jest nowy, urealniony Program Wieloletni [LISTA]artykuł
Pokaż artykuł
Wydatki inwestycyjne CPK do 2032 r. Jest nowy, urealniony Program Wieloletni [LISTA]
Rada Ministrów przyjęła 31 grudnia Program Wieloletni Centralnego Portu Komunikacyjnego na lata 2024-2032. Przewiduje on wydatki na kontynuację prac przygotowawczych i projektowych oraz zasadnicze roboty budowlane w łącznej wysokości 131,7 mld zł. Urealniony harmonogram zakłada uruchomienie do końca 2032 roku pierwszego etapu Lotniska CPK i Kolei Dużych Prędkości między Warszawą, CPK i Łodzią, a także zaawansowanie prac budowlanych na odcinkach KDP do Wrocławia i Poznania.
Producent opakowań NEFAB Packaging Poland wynajął blisko 11 000 mkw. w CTPark Gdańsk Portartykuł
Pokaż artykuł
Producent opakowań NEFAB Packaging Poland wynajął blisko 11 000 mkw. w CTPark Gdańsk Port
NEFAB Packaging Poland, dostawca kompleksowych rozwiązań opakowaniowych i logistycznych, wynajął prawie 11 000 mkw. powierzchni przemysłowo-magazynowej w CTPark Gdańsk Port. Tym samym firma wzmacnia swoją obecność w województwie pomorskim, zwiększając dwukrotnie powierzchnię magazynową, a także istotnie rozwija zakład produkcyjny w północnej Polsce. W budynku należącym do CTP będzie wytwarzać różnego rodzaju opakowania, świadczyć usługi ich czyszczenia, a także składować gotowe wyroby i magazynować półprodukty. W transakcji najmu pośredniczyła agencja Querco Property.
W regionie powstaną Dolnośląskie Rowerowe Parki Umiejętnościartykuł
Pokaż artykuł
W regionie powstaną Dolnośląskie Rowerowe Parki Umiejętności
Program zakłada budowę tras rowerowych służących doskonaleniu techniki jazdy na rowerze górskim. Siedemnaście jednostek samorządu terytorialnego otrzyma na ten cel dofinansowanie z budżetu Województwa Dolnośląskiego oraz Ministerstwa Sportu. 17 lipca marszałek Cezary Przybylski, wicemarszałek Grzegorz Macko i członek zarządu województwa Tymoteusz Myrda podpisali pierwsze umowy z samorządowcami z regionu.
Dolny Śląsk: Poznaliśmy oferty na prace projektowe dla obwodnicy Złotego Stokuartykuł
Pokaż artykuł
Dolny Śląsk: Poznaliśmy oferty na prace projektowe dla obwodnicy Złotego Stoku
Pięć firm złożyło oferty w przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej dla obwodnicy Złotego S...
Jadwiga i Kinga wydrążą pierwsze tunele kolejowe dla inwestycji „Podłęże-Piekiełko” [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Jadwiga i Kinga wydrążą pierwsze tunele kolejowe dla inwestycji „Podłęże-Piekiełko” [ZDJĘCIA]
Będą miały niemal 4 kilometry długości i znacznie skrócą podróże pomiędzy Limanową a Nowym Sączem. Rozpoczyna się drążenie nowych tuneli pod Pisarzową, które połączą stację w Męcinie z przystankiem w Mordarce. Obiekty zostaną wybudowane przy użyciu ogromnych tarcz TBM, nazwanych na cześć małopolskich władczyń – św. Jadwigi i św. Kingi. Prace na odcinku Limanowa – bocznica Klęczany, to ważny element największej inwestycji Polskich Linii Kolejowych na południu Polski. Ta część projektu „Podłęże-Piekiełko” dofinansowana jest przez Unię Europejską w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów [ZDJĘCIA]
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów. 12 marca podróżni skorzystają z kolejnych pozytywnych efektów inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na krakowskiej linii średnicowej. Czekają na nich wygodniejsze i łatwiej dostępne perony, wyposażone w nowoczesny system informacji. Dzięki dodatkowym torom zwiększą się możliwości organizacji ruchu pociągów. Projekt za przeszło 1,2 mld zł jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Wiaduktowa. W spokojnej i zielonej okolicy powstaje kameralne osiedle artykuł
Pokaż artykuł
Wiaduktowa. W spokojnej i zielonej okolicy powstaje kameralne osiedle
W sercu wrocławskiego Brochowa, tuż przy parku, trwa budowa Wiaduktowej, czyli nowej, kameralnej inwestycji znanego wrocławskiego dewelopera PROFIT Development. Obecnie powstaje konstrukcja dachu i trwa montaż okien.
PKP Intercity beneficjentem KPO. Już ponad 1,2 mld zł na zakup i modernizację taboru przewoźnikaartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity beneficjentem KPO. Już ponad 1,2 mld zł na zakup i modernizację taboru przewoźnika
PKP Intercity sukcesywnie otrzymuje środki z dofinansowania z KPO. Z końcem sierpnia wpłynęła kolejna transza w wysokości ponad 202 mln zł. W sumie przewoźnik ma otrzymać 2 mld 162 mln zł.
REKLAMA